18.08.2012

"Nic mnie nie zmusi dzisiaj do biegania"

Mniej więcej tak wyglądał mój tydzień niestety. Jako rzecze klasyk. A nawet upału na ulicy nie było.

Bo nogi mnie bolą i pośladki. Bo mały piątek we wtorek, bo potem duży poniedziałek w czwartek i prawdziwy piątek w piątek (a ja przecież w poniedziały i piątki nie biegam). Bo deszcz i wiatr. Bo wraz z pogodą ludzie wylegają na ulice i pełno tych rolkarzy, niedzielnych rowerzystów i spacerowiczów. Bo może lepiej na basem sobie pójdę, popluskam się, odpocznę i zobaczę jak tam mój kraul... ;) Nie chce mi się. Nie mam siły. Nic mnie nie zmusi dzisiaj do biegania.

Tak było. Przez 6 dni wybiegałam aż całe 27 km. Masakra. Postanowiłam jednak "słuchać swego ciała" i odpuścić. Nie było sensu zmuszać się do dreptania, gdy naprawdę nie miałam mocy i ochoty trochę też. A to przez te góry wszystko! Niby tylko 24 km, ale liczyć je trzeba podwójnie, albo potrójnie nawet. Kto przypuszczał, że 3 godziny brykania po górkach spowodują prawie tygodniowego biegowego kaca? Ja na pewno nie.

Note to myself.
1) Bo, te 33 km w Krynicy musowo masz pobiec treningowo, luźno i towarzysko. Zakaz ścigania! Ambicję zakneblować cza i w piwnicy zamknąć. Pamiętaj, że cel nr 1 to maraton!
2) Ten twój kraul to jednak śmieszny jest. Poszukaj przystojnego ratownika, który pokaże i nauczy co z ręcami.
3) Jutro bez wybieganych dwóch dyszek nie wracaj. A czy ty czasem nie przytyłaś?

6 komentarzy:

  1. nie biegaj jutro - jest szansa, abym wybiegała więcej kilometrów od Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i przykrość ;( dziś "machnęłam" 24 km i w sumie wyszło coś ponad 50 km w tym tygodniu. Ale weekend jeszcze się nie skończył więc zawsze możesz jeszcze coś wybiegać ;)

      Usuń
  2. Ja też mam tyły w bieganiu, za to przody w rowerze. Szkoda, że się na triathlon nie wybieram ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas się odbrazić z wodą i jeszcze basen dodać ;)

      Usuń
  3. Bożenka, nie przytyłaś, choć przydałoby się ;)
    pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń